Bestellen bij webwinkels van Webcompanies

1. Moet ik verplicht een inlog account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
2. Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dat mogelijk?
3. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?
4. Ik wil mijn bestelling annuleren, is dat mogelijk?
5. Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelde producten ook ontvang?
6. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling doen?
7. Zijn de prijzen van de producten inclusief B.T.W.?
8. Kan er kleurverschil in de folies zitten als ik in meerdere keren bestel?
9. Kan ik eerst een proefstaaltje aanvragen?
10. Wat is de prijs van een proefstaaltje en hoe groot is het?

1. Moet ik verplicht een inlog account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee dat is niet nodig. Veel mensen vinden het vervelend om een inlog account aan te maken. Bij ons is het aanmaken van een account niet verplicht. Ben je van plan om vaker in één van onze webshops een aankoop te doen? Dan is een account wellicht handig.

2. Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dat mogelijk?
Het is uiteraard mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk laten afleveren, of aan iemand anders voor wie de bestelling bestemd is.

Wil je je pakketje op een ander adres laten bezorgen? Ga dan als volgt te werk:
- Vul het factuuradres in (jouw eigen adres)
- Vink vervolgens het hokje ´verzenden naar hetzelfde adres´ uit
- Vul nu bij ´verzendadres´ een alternatief afleveradres in

3. Ik wil mijn bestelling wijzigen, is dat mogelijk?
Nee helaas, het systeem waarmee wij werken is zodanig geautomatiseerd dat het wijzigen van bestellingen niet mogelijk is.

4. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Het annuleren van een reeds gedane bestelling is helaas niet mogelijk. Wil je je bestelling achteraf toch liever niet ontvangen? Dan kun je het pakket binnen 14 dagen op eigen kosten retourneren. Let op! Dit geldt niet voor op maat gesneden folie.

5. Hoe weet ik zeker dat ik mijn bestelde producten ook ontvang?
Deze webwinkel is onderdeel van Webcompanies. Webcompanies BV garandeert dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen in de aangesloten webwinkels. 

6. Ik woon in België, kan ik ook een bestelling doen?
Uiteraard kunnen klanten uit België ook een bestelling bij de aangesloten webwinkels van Webcompanies doen.

7. Zijn de prijzen van de artikelen inclusief B.T.W.?
Ja, al onze prijzen zijn vermeld inclusief 21% B.T.W.

8. Kan er kleurverschil in het folie zitten als ik in meerdere keren bestel?
Folie wordt altijd in verschillende batches geproduceerd. Raamfolie en plakfolie welke in verschillende batches zijn geproduceerd, kunnen qua kleuren met elkaar verschillen. Bestel daarom je plakfolie en raamfolie altijd in één keer. Wij letten er dan op dat je het folie allemaal uit één dezelfde batch krijgt aangeboden zodat je geen last hebt van kleurverschillen. Bestel, net als bij de aankoop van tegels, altijd iets meer dan dat je daadwerkelijk nodig hebt. Zo voorkom je dat je naderhand nog folie moet bij bestellen, welke mogelijk een kleurverschil kan hebben.

9. Kan ik eerst een proefstaaltje aanvragen?
Jazeker, bij zowel het raamfolie als het plakfolie kun je een proefstaaltje bestellen.

10. Wat is de prijs van een proefstaaltje en hoe groot is het?
De prijzen van proefstaaltjes worden vermeld bij het artikel zelf.
Een proefstaaltje heeft een gemiddelde afmeting van ca 10x14 centimeter. Een proefstaaltje geeft een indruk. Het geeft je de mogelijkheid om de structuur en de dikte van het folie te voelen. Ook kun je de plaklaag van het folie testen. Bij raamfolie kun je bepalen of de doorkijk naar wens is. Bij raamfolie met hele grote patronen of met heel veel kleuren, zul je slechts een stukje van het geheel zien. Wil je een betere indruk van het raamfolie of plakfolie krijgen? Bestel dan een stukje van 50 centimeter.

Zonwerendfolie.nl

Zonwerendfolie.nl

Info@zonwerendfolie.nl